Čo sa týka sily pohonu, tam by som veľké rozdiely nevidel oproti Shimanu, skôr by som ocenil ovládanie a displej na riadidlách s množstvom rôznych potrebných informácií, ako napríklad: dojazd, watty, ktorými tlačíte do pedálov, kadencia či % batérie.Umiestnenie batérie v spodnej rámovej rúrke je už viac-menej štandardom, no Mondrakeru sa to podarilo naozaj slušne integrovať bez zbytočného “nafúknutia” rámovej rúrky. Zásuvka zo spodu rámu je utesnená síce gumovou záslepkou, no nepokladám to celkom za šťastné riešenie. Zvlášť po jazde v blate a následnom nabíjaní sa mi tam ľahko dostali nečistoty.Keď som dostal možnosť testovať ebike, nemal som veľké očakávania. Zároveň by som rád poukázal nato, že toto je môj prvý test ebiku, aj keď už som mal možnosť vyskúšať pár modelov. Rovnako som sa prvýkrát stretol s pohonom od Bosch, začnem teda tým.Španielsky výrobca prináša na scénu model Crafty na 29” kolesách. My sme dostali do testu konkrétne Crafty R 29. Základom je už pomerne obľúbený pohon Bosch štvrtej generácie Performance Linex CX a batéria integrovaná v ráme s kapacitou 625 Wh.
Kompletný test si môžete prečítať tu: